• تحميل قصص سكسي مثيرة

    اهلا كيف حالكم شباب
    اليوم بعد الغدا نزلنا انا ومراتي نشتري ملابس ليها وليه لفينه محلات كثير ومولات كثيز
    اعلى فكره زوجتي جسمها سكسي جدا ودمها حار جدا كانت لابسه تيشيرت خفيف بس حلو الصراحه ابيض وبنطرون ابيض كمان بس ضيق شويه لدرجه عند ما كنا عاوزين نخرج قلتلها حبيبتي اللباس الداخلي باين كلو بصت في المرايا قالت فعلا باين
    دخلت الغرفه بعد شويه خرجت قلتها عملتي ايه قالت نزعت اللباس الداخلي
    الصراحه لما نزعتو بان جسمها اكثر اثاره وجمال لكن كانت باينه كل تفاصيل الموخره والكس خرجنا نتمشى انا وهيه ولف على المحلات كل الشباب كانو عينهم منها ويبصو لدرجه ما صاحب مدخل تاخرنا عندو شويه بعد ما كانت تكلمو بصوتها السكسي وحركاتها الي كلها اثاره حسيت وشفت ان بتاعو خلاص وقف وحينفجر من البنطرون خرجنا من المحل
    دخلنا محل ثاني قالت اه دا بتاع ملابس داخليه قلتلها حتشتري ملابس نوم سكس قالت اه يا خول ان بصراحه سكت

    بورنو عربي - تحميل افلام سكسكي - تحميل افلام سكس - سكسي بزاز - فيديوسكسي - سكس عمان - نيك روسي - سكس اغتصاب امهات - تنزيل سكس شيميل - سكس عنتيل الجيزة - تحميل نيك حيوانات - فيديو محارم
    بدت تختار ستيانات ولباسات داخليه وصاحب المحل يوريها كل حاجه سكسي وبيقولها ده حلو عليكي وهيه بضحكتها السكسي تخلي اثخن شنب يذوب لحد ما اختار صاحب المحل لباس سكسي جدا جدا وقالها ده هديه مني ليكي مدام
    انا تعبت ولقيت كرسي قعدت قلت احسن من التعب
    صاحب المحل قال انت اقعد حبيبي مالكش لزوم
    دخلت تقيس اللباس السكسي
    وشويه ندهت علي قالتلو تعال الباب ميتقفلش
    انا قمت رحت لها لقيتها لابسه اللباس بدون اي ملابس اخرئ
    قلتلها حبيبي اللباس كبير عليكي قالت فعلا
    اندهلي صاحب المحل يجيب قياس اصغر يوصلو ليه
    رحت لصاحب المحل قلتلو كل الكلام
    راح واخذ لباس اصغر قياس وقلتلو كمان ان الباب ميتقفلش
    راح واخذ اللباس وتاخر عندها
    وانا بروح لعندهم سمعت صوت كدا وحبيبتي بتقول ميصحش لا عيب اطلع برا
    وصاحب المحل بيقولها و**** انا البسو ليكي وبديت ابص عليهم من زاويه الباب
    لقيتو نزعها الكيلوت الكبير وهيه كدا بقت كما خلقتني ربي
    وبدا يلبسها الكيلوت الجديد رفعت رجلها عشان يلبسو ليها انفتحت شفرات كسها والوالد فضل باصص في كسها وبيقول ده مش كس ده قشطه
    مد صباعو وبيحركو على كسها وبيدو الثانيه طلع زبو كان اسود وكبير وطويل راس زبو تجنن زي التفاحه وبده يدعك بيكس مراتي وزبو لحد ما بقو زبو زي الحديد
    لفت مراتي وفتحت كسها وبده عو يحرك زبو على كسها لحد ما غرقت بعسلها
    دخل زبو خبطه وحده وبده يفرك بحلمات صدرها ويدخل بزبو لحد ما نزل لبنو كلو فيها وهيه مابسمعش منها غير اه اه اه
    لفت مراتي وبدت تمص ببقايا لبنو من زبو وترضع في لحد ما نزل مره ثانيه على بقها وشربت لبنو كلو
    كملو ولبسو انا خرجت بسرعه وقعدت في مكاني خرجت هيه وهو وتقلو كان كبير جدا بس مريح
    ويبصو عليه ويضحكو
    قالتلو مراتي متخافش منو ده عاوز يتناك هو كمان
    وصاحب المحل خرج زبو وانا هجمت علي وبديت ارضع في لحد ما نزل لبنو فيه وبقي
    قالتلو ده خول ملكش في
    واداها كل الحاجات الي كانت عوزاها ببلاش وخرجنا
    وقالتلو جاياك بكره جهز نفسك
    تفتكرو هينيكها بكرا كمان وانا مين هينيكني

    سكسي بورنو - سكس هندي - نييك ستات - نيك محارم مصري - سكسي مصري - تحميل نيج عرب نار - تنزيل نيك ساخن - مقاطع سكس بلدي - فيديو سكس نار - نيك مصر - نيك عنيف - تحميل نيك عربي - افلام سكس امهات - سكس حيونات - سكسي عرب - افلامو سكس

    « محارم ودياثة تحميل سكسيتحميل سكس مراتي وصاحب المحل الفحل »