• قصص سكس محارم الاخ واختة ، صور سكس

    أسمي حسان 14سنة واختي فرح 24 سنة زي القمر حلوة من سسها لراءسها قصيرة ومليانة رجليها زي الشهد وطيزها مدورة وصدرها نافر تمشي بدلع وتتكلم بغنج ودلال وكانت كل نروح معاها على السوق تتعمد تلبس القصير بتكشف ركبها ومعرية فخاذها وتتمايل وهي بتسمع كلام الغزل واهات التمحن وهي بتبتسم وفيه مرة سبقتها على محل خضار للعم فهمي راجل كبير شوية وكان معاه صديقه وأنا أخذ الخضار أين سمعته تنهد ويقول لصحبه اهي جت التفتت لقيت اختي فرح تقترب من المحل والعم فهمي يقول تعرف البت دي جمدة اوي عسل عليها جسد بتاكل آكل والنوعية دي على طول شبقة ومتمحنة بتحب اللعب الشديد دي لزمها واحد زي الحصان عشان يكيفها رد صديقه يبقى خلاص دلواحد مننا لو يحط بتاعو بين فخاذها يطب ساكت دي سخنة اوي وحلوة واحنا بالسن ده خطر علينا وضحك حتى ان العمل فهمي يقول شو كل ماشوفها بحس بجسدي يرتعش اه لو كنت شاب اااااااه وفرح دخلت المحل بتسلم عليه وقالت شو مالك سخن كدة هو انت تعبان أنت كبرت على الشغل ده رد هو لا بس المحل سخن وكان بيتطلع فيها وهي بتزيد تمحنه جت قدامه ووطت بتكشف عن فخاذها الي زي الشهد وطيزها مرمرمة وتقول هو الخيار الي عندك كله صغير ليه وهو بحول يلمس طيزها وقرب منها لين أرتطم زبه بطيزها وحست بيه رمقمتلو بنظرة وهي تقول ايوة كدة معندك الخيار الكبير مخبيه ليه

    https://www.downloadsxeyhot.com/contents/albums/sources/0/30/494.jpg?rnd=1605349919

    رد هومكلمهم عايزين الصغير قالت فرح مالكبير كمان له عوزة رد هو طبعاً الي زيك كده لازم له الكبير ابتسمت له وقالت اهو منت فهمان رد هو الشديد لازمه الشديد وكملنا الحاجات وهو كان كل شوية بيتعمد يلمسها حتى اني لمحت انتفاخ زبه وفرح كمان كانت تتشرمط وتتعمد تلمس زبه وهو كان يلهث وفرح وكانها خلاص تمحنت اوي قالت أكيد انت مخبي الفواكه الجيدة جوة المخزن ومسكته تعال وريني وطلبت مني مرحشي معاها ودخلو وأنا رحت بتلصص عليهم فرح واقفة تأخذ العنب وهو لصقها من الخلف بتعلة مشاهدتها وهي بتحرك طيزها لين وطى لتحت وخذ حبة موز ولمس رجليها ومدهلها وهي بتاكل فيها تقول دي كبيرة اوي وحلوة وهو واصل لصق فيها وكان حاطت زبه بين فلقات طيزها شوية وسبها وهي ضحكت خلاص كملت الحاجة وهو كان بيرتعش عجبتك ردت فرح حجتك حلوة كتير وروحنا وبالمساء جت لعندنا الست سامية وهما بيحكو قالت سامية ايه يا فرح الي أنني لبساه اليوم بالسوق يخرب عقلك تجننتي دنا لمحتك بدكان فهمي أكيد الراجل تجنن وتعبتيه ده واحد نسوانجي ضحكت فرح ده دهية من تحت تبن يخرب عقله ايه الي مخبيه تحت السروال ده طوله شبر ردت سامية هو انتي شفتيه يخرب عقله ده على طول كده زبه شادد عالاخر منا كمان رحت لعنده مرة بس من وقتها مرجعتش عليه ده وقح ضحكت فرح بالعكس ده طيب وحنين دنا من اول ما رجعت وأنا بفكر واتخيل بتاعو عامل ازاي اه دو لو كان شاب ردت سامية انتي أكيد تجننتي ده فيه ست راحت معاه وبقولو اول ما حط زبه بكسها راحت معيطة وغابت عن الوعي ده وحش وضحكت فرح تقول أكيد من الحلاوة داخت ياه وأنا بسمع كلامهم ايه الشرمطة دي عدى اسبوع وكالعادة رحت وياها لعند فهمي اتريها فرح اختي عجبها زب فهمي وعيزاه ومن كلمة لكلمة بينهم ضحك وهزار وقبل مخش عالمخزن قام بغلق جزء من المحل وطلبت مني فرح أخذ بالي لأنها عيزة تختار الخضار راحتها ودخلو المخزن فضلت شوية وطلبت عليهم لقيت فهمي كالمجنون ببوس رجلين فرح وبقول كلام سكسي اوي وطلع يعصر بززها لين هي خلاص استرخت وفتحت وبعدت بين رجليها وهو راح يبعبص كسها لين خلاص اشتد تمحنها وشفت فهمي كيف طلع زبه ياه شو هذا وحطو بين فخاذها وراح يبوس فيها ويلعب. في بززها وبعدين جاء من الخلف رفع الروب وراح منزل الكيلوت وهي وكانها في عالم تاني وراح بحك الوحش بين فلقات طيزها شوية واستدارت تقول وريني زبك واول ما شافته شهقت شو هذا أي أوف وراحت تلعب بيه بيدها لين وصل لنشوته راح بقول كمان اكثر أكثر وهي زادت في سرعتها لين قذف الحليب بكمية رهيبة وفرح بقت فتحة. فمها متعجبة لين قالت شو دنت مفتري بحق ده لو دخل طيزي كانت حتنفجر وهو بيضحك لا تنفجر ولاحاجة دنتبي طيزك تهز بتاع حصان. لا يجرى حاجة طيزك مهلبية وأنا معجب بيها وعايز انيكها فكري وأنا حخليكي تموت في الزي ده

    صور سكس مايا خليفة - صور سكس امريكي - صور سكسي - صور سكس ساره جاي - قصص نيك محارم - سكس متحرك - صور لحس الكس - صورسكس - صور نيك متحركة - مشاهدة صور سكس - صور سكس منقبات - صور كساس - صور سكس متحرك - صور سكس سعودي

    كنت بشاهد كل الي حصل حسيت براسي راح تنفجر وزبي ولع عالاخر واختي فرح طلعت وكان وشها أحمر تقول المخزن جوة سخن اوي وفهمي من الخلف بيتطلع فيها صحيح سخن اوي وهي التفتت فيه وهو غمز ليها مشير لطيزها وهي ضحكت شو يا فهومة تعبان رد هو ااااه كتير فين اليوم بقى عشان ارتاح وصدرت منه تنهيدة وفرح بتغنج شوية صبر ممكن تنال مرادك وطلعنا بتهز طيزها وبزازها بترج وكل الانتظار عليها بس هي كانت سرحانة واول موصلنا المنزل راحت تستحم وبالليل واحنا سهرانين كانت فرح متسطحة فوق الكنبة بلباس قصير معرية رجليها وفخاذها دي حتة مزة بتجنن وكانت كل شوية بتلمس منطقة ألكس اتريها بتتخيل زب فهمي وعيزاه فضلت شوية وراحت عالاودة يومين بالحساب وطلعت معاها السوق وكانت بترتدي عباية وبعد جولة بالسوق رحنا على محل فهمي وهو اول ما شافها فرح برحب بيها وهي على طول دخلت المخزن تقول انت عندك ايه جوة وهو بقول كل الي أنني عيزاه وتتمناه وأنا فضلت برة كالعادة بس تبعتهم اتلصص ولمحت فرح تنزع العبياية كاشفة على احلى واجمل جسد سكسي رهيب دي كانت لبسة روب خفيف وقصير مثير جداً معرية رجليها وفخاذها وصدرها مكشوف وفهمي كان حيتجن خصوصاً لما وطت وظهر لحم طيزها لصق فيها من الخلف لما احست بزبه التفتت فيه وبعدت عنه عشان تزيد محنته دي أكيد تجننت لو كان واحد تاني يمكن يغطسبها وقرب منها ومسك يدها بكلمها وهي بتضحك وتطلع لزبه وأخذت الغلابية بتلبس فيها وسمعتها تقول له يا فهومة حيرتني وياك وتعبتني طيب حفكر وهو بيلمس زبه مش حتندمي خالص حتى اساليه وهي بتضحك ماهو كل شي باين حتى انه وضع يده بحسس على طيزها وطلعت واحنا خارجين من عنده قال بكرة ابعثيلي اخوك ياخذ الحاجة وهي استغربت الأمر ومن الغد رحت لفهمي اعطاني كيسين واحد فيه غلال والاخر كان فيه طقم لباس حريمي حمالة صدر وكلسون أبو خيط وروب نوم كمان فيه علبة مرهم وزب اصطناعي وكانه نسخة من زبه رحت عالبيت وكاني مش عارف حاجة وهي بتتفقد الشي أخذت الكيس ودخلت اودتها وأنا تبعتها وسمعتها تقول يخرب عقلك يا فهمي شو هذا أنا ناقصة جنان دنت طلعت دهية وحنشوف اخرتها آيه معاك وأنا قلت اخرتها حتتناك وفهمي حيشبعك نيك وضرب في طيزك وحتشربي حليب الزب وبالليل وهي بالاودة راحت تنزع وبقت ملط دي فعلا فرسة جسمها رهيب لحم أبيض ناصع وناعم بزاز ولا اروع وطيز مرمرة زي الشهد وأخذت تلعب بالزب مص ولحس وتفريش على كسها لين أخذت المرهم وراحت تدلك فيه لين رفعت رجليها عالاخر بتحاول تدخل الزب بطيزها وفضلت تجرب فيه حوالي عشرة ايام نهار وليل وكانها مستعجلة على النيك لين فيه يوم طلعت الصبح وسرعان ما رجعت وبالمساء دخلت استحمت وتزينت وحوالي التاسعة ليلا سمعت طرق خفيف عالباب رحت فتحت لقيت فهمي واقف ومعاه كيس وهي على طول راحت بتسلم عليه وطلبت منه يدخل يشرب قهوة بس والظاهر ان فرح كانت جاهزة وذلك من خلال لبايها والكعب العالي الي زاد رجليها حلاوة وفهمي كان حياكلها بعنيه لين خلاص خيم على البقاء جو سكسي رهيب وفاحت راءحة النيك قمت واقف وقلت لفرح مش عايز قلق أنا داخل أشوف المتش وطلعت فضلت شوية ورحت بتلصص عليهم لقيت فهمي جالس جنب فرح اختي بحسس على فخاذها وبيلحس رقبتها وشحمة وذنها وراح نزل اسفل رجليها ببوس فيها ونزع الكعب العالي وراح يمصص صوابع رجليها وهي سايحة مخدرة بيعصر سمانات رجليها وبيلحس فخاذها لين خلاص للشرموطة تمحنت وأخذت تبوس فيه ووقفت نزعت الروب وهي بتنزع حمالة الصدر وهو حط وشو على كسها بشم ويبوس فيه وطلع لبطنها صرتها وقفش بززها اكلهم آكل وهي بتعيط أوف ااااه اممم اح اح وراح بحك على كسها وهي مستسلمة ليه وزاد جنونها لما لمحت صدره العاري المشعر وبتلمس وتحسس على زبه وشرقانة عالاخر وهو زاد بيلعب فيها احس وبوس وعضعضة لين المتناكة اختي نزعت كلسونها كاشفة عن كس أحمر منفوخ وطيز ملبن وهو انبهر بقول ياه اوووف أنا أول مرة بشوف هيك جسم قوي عسل قشطة وهي بتتاوه وراح نازل احس في كسها بقول عسل كسك بجنن وطعمه لذيذ اوي عسل لين هي خلاص استرخت بين يديه راح مسطحة وهي فتحت رجليها بترفعهم لفوق وهو نزع البنطلون وطلع زبه ياه شو هذا ده وحش طويل وتخين وراح بيفرش كسها وهي تقول حليب يا فهومة وتتاوه اح اح زبك حلو رد عليها ياروح فهومة أنا مش عيل هو صحيح كسك عجيب بتاع نيك بس انتي مش مفتوحة عشان هيك حلعب فيه من برة بس وهي تعيط كلامك زي زبك حلو بهيج آخذها وخليها تلف من غير متشوف زبه وهي طيزت وبعدت بين فلقات طيزها تقول وريني حلاوة زبك هنا منت حتجنن عليها وهو بلحس ظهرها وبيلعب بطيزها وزبه واقف زي العمود حالا حذوقك زبي وحليب زبي وحط رجليه حولين خصرها بطريقة المجال لها للهرب وبصق في خرم طيزها وبدأ يحك فيه وراح يحاول يدخله بشويش لين بلعت راس الزب وتخظت شو هذا بيوجع طلعو مش بقدر عليه وهو ببعبص كسها بقول كيف راح يطلع ده خلاص لما بيدخل ما يطلع غير بعد مايفرغ الحليب جوة وهي تتاوه فرغ حليب الزب بقى رد عليها وهو لسة عمل حاجة ده يا دول البداية وضربها على طيزها ونزل عليها دفعة واحدة لين غطس زبه بالكامل وهي صرخت بأعلى صوتها وأنا حسبتها ماتت خلاص اتريه شق طيزها نصفين لين سمعتها تان ويا دول تتكلم خلاص تعبت أي أي طلعو بقى وهو بيلعب عليها وبمسد ظهرها عشان يهون عليها لين استرخت وهو راح يحرك زبه بشويش لحد ما بدأ يسرع في النيك وهي تتاوه وتان تحته وهو وكانه لا عبالو بشي وراح شغال نيك بيرهز ليها وفرح وكانها بدأت تتجاوب معاه اح اح أوف اممممه لين كبس عليها وصرخ اي شو حلو طيزك مهلبية وهي تقول حليب الزب سخن اوي اه شو حلو وأنا وقتها حلبت زبي مرتين وأنا خلاص كمل طلع زبه وهي على طول التفتت فيه وأنا شافت الزب شهقت تقول يا مفتري أنت نكتني بهذا ده وحش امال هو مش زي المرة الي فاتت فيه ده كان أقل طول وتخانة وهو ضحك ده شكله تغير مش عارف فيه ممكن من حلاوتك ولذتك وفرح تقول بتضحك وهو مسكها وراح يبوس فيها وبيلعب ببززها بقول وحدة زيك بالحلاوة دي وباللحم ده لازمها زب زي كده عشان يكيفها وهي لمحت زبه وقف من تاني فزعت تقول ابعده عني ياه ده لسة مفرغ كمية حليب رهيبة هو لحق يشد من جديد وهو بيلعب فيه بقول لسة مشبعش منك يا جميل وهي زي للشرموطة ورغم الوجع جلست بحضنه وركبت عليه وأخذت تنط تطلع وتنزل مرة تتاوه ومرة تتوجع وهي حضنها بيلحس بززها ويرضع فيهم وبحسس على فخاذها وهي مستمتعة بيه وتقول أنا مش مصدقة نفسي تتناك هيك بزب زي ده لين وصل للذة وكب الحليب وراحت حضناه تقول انت طلعت دهية وكمان نييك يا فهمي

    صور سكس جماعي - صور سكس hd - قصص سكس محارم - نيك متحرك - صور سكس ساخن - صور سكس مثيرة - صور سكس مشاهير - صور جنس - صور سيكس - صور زبر - صور بزاز - صور بنات عارية - قصص سكس امهات - قصص نيك محارم - صور سكسي متحركة - صور سكس فيس وتويتر - صور سكس نسوان

    « سكس مع زوجة عمي تحميل صور سكسي xnxnسكس ابن الجيران وامي »