• قصص سكس دياثة ساخنة محارمك

    ام عز اللي بتنضفلي الشقة اللى انا عايش فيها لوحدي في اسكندرية كانت دايما تتكلم كتير معايا عن عيلتها، هي كانت بتنضف البيت دايما من أيام المرحومة مراتي اللي ماتت في حادثة، وكان كلامهم كتير في السنين دي وانا كنت بعيد عنه تماما، في ظروفي الجديدة اللى بقالها اكتر من سنة تقريبا، ابتدت ترغي معايا انا، كان دايما كلامها ممل ومزعج بالنسبالي، عن يس ومحمود وماجد وماجدها عيالها، ومشاكلهم مع بعض ومع مراتاتهم وجوز ماجدة، الحوار الوحيد اللى كنت مركز فيه كان حوار اسماء بنتها الاخيرة، كانت دايما تقول انها احلي واحدة في عيالها وانها جسمه حلو مش مليانة زي ام عز وماجدة بنتها التانية، وان اسماء قمر وشبه نانسي عجرم، وان جوزها اللى شغال بارمان في بار كحيان في المنشية مش معاه فلوس دايما، وانه بيقولها اطلعى اشتغلي وشوفيلنا فلوس، او يبعتها تكلم صاحب البيت او البقال وتقوله يأجل الحساب شوية وانه كدة بيطمع الناس فيها زي ما بتقول أسماء لأمها دايما، ده معناه ان البقال وصاحب البيت طبعا اتحرشوا بيها، ومدام الحياة مستمرة يبقى هي وافقت والناس صبرت على الفلوس، قولت لام عز: أكيد بيتعاطي

    تحميل افلام سكس - سكس اب وبنته - سكس اخ واخته - سكس ام وابنها - سكس متحرك - نيك متحرك - صور نيك - صور زب - صور كس - صور سكس - سكس ام وبنتها - سكس حيوانات - سكس محارم عربي - صور سكس جديد - صور سكس محارم - قصص سكس محارم - مشاهدة افلام سكس - قصص سكس محارم - صور سكس hd

    قالتلي: أه ما هو بيشرب حشيش
    قولتلها: لا، مش حشيش، طيب ما انا باشرب حشيش، ده بيتعاطي علي الاقل برشام
    قالتلي: مش عارفة بقي
    وحوارات مشابهة كتير، وفي يوم قولت لأم عز فضي البيت شوية علشان هاجيب شركة رش ترش البيت، قالتلي حاضر وبعد شوية رجعت قالتلي طيب ما انا اجيب اسماء معايا مرة واجيب مبيدات من المنطقة عندنا وننضف احنا الشقة
    اتحمست جدا طبعا اول ما جابت سيرة أسماء، وقولتلها تمام وحساب اسماء بعيد عن حسابك
    اتبسطت وقالتلي ماشي

    سكسي - افلام سكس حيوانات - سكس حيوانات - افلام سكسي - سكسي - سكس حيوانات - نيك حيوانات - نيك متحرك - سكس نسوانجي - صور زب - صور نيك - قصص سكس محارم - افلام سكس محارم - نيك محارم - سكس امهات - تحميل افلام سكس - قصص سكس مصوره - قصص سكس اخوات - قصص نيك محارم
    تاني يوم على طول كنت نايم وصحيت على صوت الجرس وافتح الباب علشان اشوف القمر اللى كانت بتحكي عنه ام عز وتبدأ قصة حراقة أوعي ماتابعهاش
    انا بصيت وتوهت في جمالها شوية، وبعدين اخدت بالي ان جنبها ام عز لما نطقت وهي مبتسمة ابتاسمة كبيرة قوي وفخورة وبتقولي: شوفت بقي أسماء يا مستر؟
    روحت موسع ومدخلهم وانا باصص لأسماء وقولتلها: واو…. ده انتى قمر فعلا بقي زي ما مامتك بتقول
    ردت اسماء بروح مرحة وجراءة: على قدنا برده
    وضكت ام عز وهي داخلة تغير هدومها في الحمام وقالت: شوفت بقي يا مستر؟
    اسماء دخلت الريسبشن بتاع الشقة ورايا وهي بتقولي: ايه حكاية مستر دي؟ هو انت خواجة؟
    ابتسمت في هدوء وقولتلها: في ناس بتقولي يا مستر وناس بتقولي يا ريس وناس بتقولي يا ماستر
    هزيت راسها وسألتنى: وماستر دي تفرق عن مستر؟
    ما استنتش الرد مني وبصيت حواليها وقالتلي: وانت عايش كدة ليه؟
    ضحت وقولتها: مبسوط كدة .. لازم واحدة تنكد عليا؟
    قالتلى وهي بتضحك: على رايك.. انت كدة باشا
    قولتلها: ولا انتى عندك عروسة؟
    قالتلي: يا رييت
    سكتت لحظة وقالتلى: استنى لما اطلق واتجوزني
    قولتلها: هو انتى هاتطلقي؟
    اتنهدت في حسرة وقالتلي: يا رييت.. نفسي و****
    ابتسمت ومعلقتش: قالتلي طيب عايزني اعمل ايه دلوقتي؟
    قربت منها من ضهرها ومسكت طيزها جامد شوية وقولتلها: بتعرفي تعملي قهوة؟
    فلتت من ايدي وهي بتضحك وبتقولي: هاعملك القهوة يا ماستر
    قعدت الف سيجارة وطلعت ام عز ودخلت على المطبخ ورا بتها وطلعت بعد شوية اسماء بالقهوة وشافت اللى السيجارة: قالتلي باشا وربنا حتي في اللف
    شديتها وقعدتها على حجري وقولتها: جوزك بيلف ازاي امال
    ضحكت وحاولت تفلت من ايدي وهي بتقول: امي امي
    وراحت واقفة وقالتلى: فكك من سيرة خايب الرجا دي علشان بتقفلني
    قومت واخد حتة حشيش وقايم حاططها في صدرها، وانا بالزق فيها من ورا وقولتلها: خدي اديله السيجارة دي وقوليله انك سرقتيها مني، وماتقوليلوش على اللى هاقولك عليه ده
    راحت متنهدة بهيجان وهي بتقولي بصوت بيضعف: طيب ما نتكلم من بعيد علشان امي بس؟
    روجت لازق فيها اكتر وزانق زبري بين طيازها ووسيبت الفلوس في صدرها وابتديت العب في الحلمة: هاتيجي تشتغلي معايا في البيت 3 مرات في الاسبوع وكل مرة بحسابها، تعملي الشاي والقهوة للضيوف وتوضبي توضيب خفيف كدة وتسيبي امك في شغلها عادي
    طلعت ام عز من المطبخ وماعرفش لحقت تشوفنها قبل ما اسماء تبعد عن واشيل ايدي من صدرها، بس اكيد يعني اخدت بالها من زبري اللى واقف من الشورت اللى مش لابس تحته بوكسر، المهم قولتلها ببساطة: خلاص يا ام عز، اسماء هاتشتغل معايا، بس مش هاتجيب سيرة لجوزها اول يومين كدة لحد ما تتاكد من ان الشغل هايعجبها
    سرحت ام عز وقلقت على شغلها روحت مطلع اللى فيه النصيب وحطيته في ايدها وقولتلها حسابك وشغلك زى ما هو، هي ليها شغل تاني
    ارتاحت وفرحت وقالتلي: وهو جوازها هايوافق على طول اصلا
    روحت حاطط في ايد اسماء زي اللى اخدته ام عز وقولتلها: لا هايوافق اكيد
    ولفيت ايد وبعبصت اسماء وهي واقفة قدام امها اللى متابعة الفلوس وقولتلها: هو جوزك اسمه ايه صحيح؟
    شهقت من البعبوص ووشها احمر من الكسوف ووسعت عينها وهي بتبص على امها وتقولي: اسمه خايب الرجا.. مالوش اسم تانى وغلاوتك يا مستر

    سكس امهات - نيك مهات - مقاطع سكس - افلام سكس حيوانات - تحميل افلام سكس - صور سكس - صور نيك - صور نيك - سكسي - نسوانجي - تحميل سكس كلاب - سكس كلاب - سكس حصان - افلام سكس - تحميل افلام سكس

    انتظروا الجزء الثاني
    تقدر تراسلني على الخاص بخيالاتك الجنسية من اي نوع وانا هاكتبلك قصتك كانك بتشوفها فيلم.
    ممكن تطلب قصة في مجال عام زى السادية المحارم الدياثة الليدي بوي والكروس دريسرز الديرتي اي حاجة
    وممكن تطلب قصة معينة بشخصيات معينة ولو عايز بالاسامي كمان وانا برده هاخليك تشوفها كانها فيلم سكس
    وهانشر في القصة انها مكتوبة ليك لو انت حابب او هاحجب اسمك خالص لو تحب
    يلا بينا
    عاش نسوانجي

    « كان عايز ينيك امة راح ناك امة واختة مع بعضقصة سكس واقعية مثيرة »