• كان عايز ينيك امة راح ناك امة واختة مع بعض

    انا مصطفي عمري 20 عاما اعيش مع ابي واخي واختي وامي
    عمر امي ف ال 40 ولاكنها قصيره وجميله وبيضاء اللون تقدروا تقولوا
    امي متعوده تلبس هدوم بيتي كتير ومعظمها بيبقي قصير جدا يدوب بيكون مغطي كسها وطيظها وفي اوقات كتير كانت بتغير هدومها قدامي عادي بس مش بتقلع كله طبعا بيبقي لحد الملابس الداخليه ودى كانت حاجه دايما بتهيجني جدا انا شفت كميه بزاز واطياظ بس ميجوش مقارنه ب امي
    لحد مفيوم قرات مقاله عن جنس المحارم والموضوع عجبنى جدا وبدات افكر فيه بشكل كبير وهنا بدات القصه
    بدات ابص علي امي من باب الحمام هوا مكسور شويه تقدر تشوف الي جوه بس لو انت قربت من الباب ف فيوم وامي بتلبس عشان تروح الشغل خليتها بتستحمي وروحت باصص من الباب بس هيا مكنتش باين غير يدوبك دراعها بس ففضلت باصص لحد مهيا اتحركت كانت واخده وضع الكلب وبتمسح ف الارضيه بتاعت الحمام وهنا شزفت طيظها كامله صوت نفسي بداء يعلي جامد وزبي وقف جامد فشخ كان هيفرقع من الي شافه وف اللحظه الي كنت لسه همد ايدي وطلع زبي عشان اضربها لقيت حد بيمسكنى من كتفي وبيقولي بتعمل ايه لقيتها اختى اختي كانت 17 سنه قصيره برده وملبن بطريقه فظيعه طيظها كانت مدوره وكبيره وبزازها من كبرهم هيقطعوا القميص النوم الي كانت لبساه فقولتلها وطي صوتك فردت قالتلي بتتفرج علي ماما وهيا ف الحمام ليه فقولتله اسكتي وامشي من هنا ف لمحت زبي وهوا واقف وشهقت وقالت ايه ده كله ف بسرعه حطيت ايدي علي البنطلون اغطي زبي منها ف ابتسمت كده وراحت قايله العده جاهزه بس الي يقدرها ف قعدت افكر فمعني الكلمه مفهمتهاش وسمعن صوت ماما بتلبس وهتطلع فجريت ع القوضه وغطيت زبي وماما لبست وخرجت للشغل ومش في غيري انا واختي ف لقيتها جات عندي وقعدت جمبي ع السرير وحط ايدها علي زبي ف انا استغربت ولقيتها راحط مطلعها وبدات تمصمص جامد وانا مذهول من الموقف ومستغربه وفجاهوقامت فاتحه زرتير القميص

    قصص سكس محارم مصورة - قصص سكس عربي - نيك امهات - نيك محارم - سكس كلاب - سكس حصان - xnxxx

    وقالعه التيشرت وخلعت السويتيان وهنا شوفن اجمل بز فحياتي وبدات امصمص واعض والحس وارضع من جمال بزها بعدين جات زقتني علي اخر السرير وجات قاعده علي حجري بتحط طيظها الملبن ف زبي وانا عمال ارضع من بزها وابوس فيها لحد مقلعت البنطلون والكلوت وهنا مقضرتش اقاوم خلاص ولقيتهم نزلوا منى مره واحده فقالتلي هوا احنا لصه عملنا حاجه قولتلها معرفش ايه الي حصل فقمت غسلت وخلصت ف رجعت الغرفه لقيتها بنلبس ف الكلوت بقولها هوا احنا لسه عملنا حاجه وشديته تاني نزلته قتلتلي منت جبتهم مش هتقدر تنيك بقي ثولتلها تعالي بس نجرب وقعدت نفس القعده وجات هيا علي حجري وقامت لحسه زبي ومدخلاه براحه وبدات تقول اااااااه وانا فقمه سعادتي وبدات انا انيك فيها وهيا تصوت واعض فبزازها واضربها علي طيزها وهيا تصوت وتقولي جامد وانا اقولها كده يشرموطي كده يكسمك ولما جيت خلاص هجبهم تاني قالتلي عوزاهم بين بزازي فبسرعه رقدتها علي ظهرها وبين بزازها ونزلنهم وهيا فقمه السعاده وانا خلاص كنت هنجت فعلا من الطيظ دي وجمالها فرحت رامي نفسي فوقها وبعدين قومنا استحمينا مع بعض انا وهيا وطول الحمي ببوس فيها وابعبص وروحت علي قوضتي رقدت ع السرير من غير هدوم لقيتها جات تاني ورقدت فحضني وبتقولي احضني من وره ف انا حضنتها من ظهرها وزبي بيحك فيها من ورا ورحت شادد اللحاف علينا وبقينا زي اللقطات الي بتيجي ف الافلام يبقي راقد وهيا راقده فحضنه ومتغطيين وفجاه سمعت الباب فتح ولقيت امي دخلت بتقول انتوا بتعملوا ايه يشراميط يولاد الوسخه ولسه داخله هتضرب وبتاع وتزعق اختي خافت وانا روحت مقرب علي ماما اول مدخلت عندنا وروحت ماسكها من ايدها وحاضنها وواخدها واقع علي السرير هيا تحتي وانا فوقها زبي بيلامس كسها وهيا عماله تزعق روحت بايسها بوسه طويله فشخ قعدت تحاول تفك مني بس معرفتش فرحت بصوابع ايدي وعلي كسها وبراحه خالص لقيتها ساحت بين ايدي ومعدتش بتقاوم بل بقت مستمتعه وعلي راي المثل ان لم تستطع مقاومه الاغتصاب ف استمتع به

    سكس حيوانات - صور سكس - سكس مصري - سكس عربي - سكس محارم - سكس كويتي قوي - فلم سكس - فلم نيك - سكس لبناني - سكس اخوات - سكس اخ واختة - سكس ام وابنها - سكسي - سكس مصري - سكس عربي - سكس سعودي - سكس عراقي - سكس مشاهير - xxxnx - xnxn - سكس نسوانجي - عرب نار - قصص سكس
    وبراحه براحه لقيت اختي جات من ورايا وقلعت ماما البنطلون والكلوت وماما عمتله تتكلم بس مسمعتهاش بقولها بتقولي ايه وانا عمال ابوس فبزها بتقولي دخله من ورا وريحني فجيبت اختي قعدتها وخليت امي فوضع الكلب امي شفايفها علي طس اختي بتلحسلها وانا عمال الحس ف طيظ امي الفاجره وروحت مدخله براحه وشوي شوي بقيت بنيك جامد امي بتتاوه واختي اكتر وانيك وهما بصوتوا وروحت قلتلهم هجيبهم وقعدوا الاتنين ع الارض وانا نزلتهم علي وشهم واستحمينا سوي وبقينا كل يوم علي كده لما نبقي لوحدنا

    افلام نيك - نيك عربي - مقاطع سكس - صور سكس -سكس محارم - سكس امهات - نيك طيز -افلام سكس - افلام سكسي - سكس اجنبي - سكس امريكي - سكس صيني - سكس ايطالي - نيك كس

    « العيلة المتناكة قصص سكس نارقصص سكس دياثة ساخنة محارمك »