• سكسي مع اخواتي قصص محارم غير طبيعية

    انا سيد ٢٤ سنة عندي أختين تؤام عبير و منال ١٩ سنة جسمهم يلفت نظر اي حد من و هما عندهم ١٦ سنة بزاز منفوخة طياز مدورة حاجة تدوخ احنا اسره متوسطة الحال ابويا و موظف و امي مدرسه اخواتي البنات محترمين لدرجة لا توصف أو كانوا كدة طبع الترام لئلا يكون متفاهم في كل حاجة أو العكس مختلف في كل شيء لكن ودة كان طبع اخواتي الاختلاف لدرجة أن عبير كانت قريبة مني جدا و منال عكسها يعني ممكن نهزر اه و نضحك لكن مش اي حاجة. تحصلها تقولهالي علي عكس عبير حكاياتي بدأت من هنا قصص منتدي نسوانجي بعد ما سمعت عن قصة واحد تلك أخته علي الفيس حبيت اكتب علي جوجل و جاب ليا المنتدي هنا الي خلاني ابص لخواتي بطريقة غريبة و فيها متعة لكن ديما بكون حذر اني مخرجش الكبت الجنسي عليهم

    صور سكس عربي - عرب نار - صور سكس ساخنه - سكس لواط - قصص سكس مصورة - تحميل سكس حيوانات - تنزيل سكس حيوانات - تحميل سكس عربي - سكس حيوانات xxx - سكس كلاب - صور سكس مايا خليفة

    علشان المشاكل بقيت مدمن قرأه قصص بطريقة غريبة و علشان مطولش عليكم في الكلام كنت خلاص بدأت مش مستحمل بحك جسمي في عبير لأنها القريبة مني بحاول و انا بهزر معاها احسس علي طيزها الي تخلي اي حد مجرد ما يبص ليها يشتهي طيزها و يبقي عايز بكلها لكن موضوع الحك دة مبقاش يشبعني لحد ما شوفت قصة بتحكي أن بنت فتحت كمبيوتر اخوها وشافت أنه كان بيتفرج علي سكس و هاجت لكن طبعا كان تعليقي في سري مستحيل لو عملت انا كدة اختي تهيج الاحترام الي هما فيه يخليهم يقولوا لبابا علي طول بس مع قلة حيرتي و هيجاني الغير طبيعي الي بقي علي اخواتي و اني بقيت اشوف كل البنات وحشة علشانهم و كأن بقيت مدمن اخواتي قولت اجرب هشغل سكس علي الاب توب و هسيب اللاب يطفئ لوحده علشان لما تفتح تشوف انا كل خططي كانت علي عبير لان منال بعيده عني يعني مستحيل افكر فيها لكن المفاجأة أن الي تمسك الأب اليوم دة منال مش عبير طبعا للتوضيح انا شغلت سكس الصبح و هما في المدرسة و لما رجعوا نزلت بحجة رايح مشوار و لما رجعت حسيت ان عبير عادية مفيهاش حاجة و منال كالطبيعي في أوضاعا سألت عليها عبير قالتلي معاها اللاب توب بتاعك و في الأوضة هي قالت كدة و انا حسيت برعشة خوف و قلق مكنتش محصلتش عبير حست قالتلي مالك قولتلها لا مليش و سكتنا و

    صور سكس محارم - صور بزاز - صور بزاز ساخنه - سكس اب وبنته - صور سكس اجنبي - سكس نسوانجي - افلام نيك سكس مصري - قصص سكس جديدة - سكس مغربي ام وابنها - سكس حيوان - سكس حيوانات قوي - صور نيك اجنبي - صور سكس حيوانات

    بعد حوالي ساعة لقيت اختي خارجة و وشها مكشر جدا و بتقول لأختي الاب توب اهو بس خدي بالك عبير مفهمتش الكلمة و انا عملت نفسي اهبل عدي كذا يوم و الصراحة حبيت ألم نفسي و في يوم قاعدين انا و اخواتي في البيت كان يوم جمعة قولتلهم بما اننا قاعدين في البيت مع بعض كل واحد يعمل حاجة يعني منال تقوم تعمل لينا حاجة. نشربها عبير تعمل الاكل و انا اتفرج علي التلفزيون ضحكوا و فعلا شوية و مناال قامت تعمل لينا شاي قومت وراها عادي مكنش في دماغي حاجة كنت رايح اشرب و لقيت منال موطية بتجيب المعلقة الي وقعت علي الارض و قدام مني طيز عايزه الاختراق ممسكتش نفسي و روحت حكيت نفسي فيها عدلت نفسها و قامت قائلة ليا انا عارفه بلاوي عنك و ساكتة متخليش الببلاوي تزيد تلاقي رديت عليها قولتلها بلاوي الاب توب الي قعد معاكي اكتر من ساعتين في الأوضة بصت ليا و قالت يعني انت كنت عارف قولتلها اه بس مش ساعتين كتير عليكي

    تنزيل سكس عائلي - صور سكس متحركه - صور سكس حيوانات - صور طياز - سكسي كلاب - نيك الاخت - افلام جنس - صور سكس مصريه - تحميل نيك عربي - صور نيك عرب - تحميل نيك جديد - قصص سكس مصورة - نيك كساس - صور امهات عارية - صور سكس امهات - صور سكس عربي

    في أول مرة سكتت ووشها احمر و قاتلي طب اخرج علشان اعمل الشاي خرجت فعلا و كنت زعلان اني قولت لأختي علي الصراحة مكنش ينفع خالص بس انا مشكلتي اني فعلا دبش بقول كلام بعد كدة اندم عليه و في نفس اليوم دة بليل منال حت صحتني الساعة ٣ الفجر اختي عبير بتنام علي سرير جمبي في نفس الأوضة لان منال حبت تقعد لوحدها بقول لمنال فيه ايه قالت ليا وطي صوتك عايزاك كنت مخضوض قولت حد تعبان أو في مصيبة الساعة ٣ خرجنا الصالة لقيتها بتقول عايزة اقولك حاجة بس امسك اعصابك مكنتش قادر مسكتها من دراعة بقولها حد مات ضحكت و قالتلي اهدا بس مش للدرجة بس انا عايز اتناك منك الكلمة نزلت علي زي السيف صدمة لا نهائية رديت عليها انتي بتقولي ايه قالتلي انت سمعت قولتلها مش هكدب عليكي انا نفسي فيكي انتي و اختك لكن دة مجرد خيال و انتي اصلا عرفتي الكلمة ديه منين حكت ليا أنها بعد ما وصلت ليا اللاب توب لما اتفرجت علي الافلام حفظت ام الموقع و بقت تشوف الافلام علي موبايلها و أنها فقط حابه تجرب معايا لو الموضوع عجبها تكمل معجبهاش محصلش حاجة سكت و قولتها موافق بس لازم يوم يكون محدش هنا و قومت مكمل كلامي قولتها بصي بكرة و انتي رائحة المدرسة في نص الطريق قولي لأختك انك تعبانة و ارجعي هيكون بابا و ماما نزلوا لأنهم بينزلوا معاكم اصلا بصت ليا و قالت دة انت محضر كل حاجة ضحكت و دخلت الأوضة و الصراحة نمت ههههه مفكرتش في الموضوع ولا حاجة بس كان لازم اعرف ازاي افتح طيزها دخلت و بدأت أقرأ و اشوف الزيوت و المراهم و كانت قصص بالنيل علي النيك الخلفي و فعلا اختي رجعت من نص الطريق و جت خبطت الباب كنت بالبوكسر بس علي الرغم من أننا في شهر ١٢ قولتلها اهم حاجة في العلاقات المضافة وانا الصراحة مش هعرف اوصف ليكي ازاي تنضفي نفسك لكن ممكن اوريكي صور كنت بطلع ليها صور طياز بتلمع و الخورم و اضح فيهم قالتلي طب انا هخش الاحمام اشطف نفسي طولت جدا في الحمام و انا كان زي مشدود شدة لدرجة أنه وجعني و لما دخلت عليا الأوضة كانت بالسنتيال و الكلوت و شوفت جسم قدامي احسن من هيفاء و هبي قربت منها و فضلت ابوس فيها و احط لساني علي لسانها و نزلت علي بزازها لحس و تفعيض و عض كانت عماله تقول اااه اااه بصوت خفيف كنت حاسس اني خلاص لازم ادخله نيمتها علي بطنها و حطيت تحتها مخدتين مش واحدة علشان طيزها تبقي مرفوعة اوي ليا و جبت زي وفضلت ادهم طيزها و الفتحة و يدوبك حطيت بتاعي اتزحلق جوه مع صرخة منها جامدة جدا مقدرتش اني ادخل رأسه و الكلام دة كنت خلاص علي اخري نمت فوقها و كتمت بوقها بأيدي و فضلت ادخل و اخرج و لما شيلت ايدي كانت عمال تقول اااااه اووف دخله اكتر انا بحبك جدا اوعي تخرجه الكلام هيجني بقيت عمال افتح طيزها اكتر بايدي و ادخل بتاعي لحد لما حسيت اني هجبهم و قومت نايم فوقها وقضيت لبني كله في طيزها لدرجة لنا قومت كانت طيزها بتنزل لبن هكمل ليكم الجزء الثاني لو لقيت تفاعل

    « سكسي مع اخواتي قصص محارم غير طبيعيةافلام سكس اخت زوجتي الشرموطة محارم »