• سكس محارم جديد ورائع جدا

    القصه كامله عن لسان زوجتي في احدى سهرات النيك والهيجان...
    وائل و عمرى الآنظ¢ظ¢ سنة هذه القصة التى احكيها حقيقة حدثت لى يوم كان عمرى ظ،ظ¨ سنة و كان كل خبرتى فى الجنس هو العادة السرية ومشاهده الافلام الاباحيه ... بدئت القصه عندما طلبت منى فى هذا اليوم خالتى و اسمها سهير و تسكن بالقرب من منزلنا بالجيزه حيث طلبت منى ان اذهب معها لوسط البلد حيث انها تريد ان تتسوق المهم انا نزلت معاها و ركبنا الاتوبيس من من المحطه امام منزلنا و كان الاتوبيس زحمة جداا وكله راكب فوق بعضه ومن الطبيعي ان اقف ورائها حتى لا يضايقها احد نسيت اوصف لكم خالتى طيظها كبيرة و مدورة ممتلئة الجسم بيضاء البشرة واسعة العينين تضع كحل دائما و ترتدى عباية ستان سوداء يضهر حد الكلوت بتاعها دائما من العباية وتهيج اي حد حتي ابويا بيهيج عليها لما بتيجي عندنا البيت عشان لبسها الناعم وجسمها الطرى وحلمات بزازها اللي ديما واقفه وهيجانه انا ما كانش فى نيتى حاجة بس لما وقفت وراها و حسيت بلحم طيظها الطرى زبى وقف زى العامود انا زبى مش كبير حوالى ظ،ظ¥ سم بالكتير بس تخين المهم انا زبى وقف و دخل بين فلقتين طيزها هى شوية و حست بزبي بيحك وداخل فلقه طيزها حسيت بيها بتتحرك في هدوء عشان ما احسش انها هيجانه وتميل نفسها عليا و زبى بيحك لحد ما حسيت انه وصل لخرم طيظها و وشويه الاتوبيس يمشي ويقف وانا سايب زبي منطلق في طيزها وكل شويه اسندها بايدى مو هزه الاتوبيس ومطرح ما ايدى تقف بسيبها شويه.. سندتها من جنبها طيزها ومن وركها واول ما ايدي جت علي وركها اتسمرت مكانها زى الخشبه وايدى خلاص لمسه اول الكلوت بتاعها من جنب كسها.. هي اتسمرت ثواني كانها بتفكر هاتعمل ايه لحد ما رجعت تتحرك تاني بس في اتجاه ايدى عشان المس كسها بصوابعي وفعلا خلال دقتيتن حسيت ايدي دخلت اكتر ولمست كسها من الجنب عند شفرتها ومشيت صوابعي بالراحه خايف احسن تبعد شويه والاتوبيس ابتدى يفضي وخالتي قعدت وانا واقف جنبها وزبي نمال يحك فؤ دراعها وكتفها وبعدين رفعت ايديها ومسكت الحديد اللي علي الكرسى اللى قدمها وزبي بقي لازق في بزها من الجنب وفضلت احك فيه لحد ما نزلت جوه هدومي من كتر الهيجان والمحن بتاع خالتي نزلنا وجيبنا الحجات واحنا راجعين خدنا تاكسي عشان الحجات كتير .. و روحنا عندى البيت و امى كانت ف السوق .. دخلت خالتي تستحمي و انا روحت بصيت عليها من فتحه صغيره عند شباك الحمام مع غرفه نوم ماما لاقيتها بتقطع بزازها مص ولعب بس مش عارف اشوف كسها شايف النص اللي فوق بس .. بس شايف ايديها عماله تحرك وشايف وشها وهي ممحونه وهيجانه علي الاخر من اللعب في زنبورها وكسها

    صور سكس اخوات - صور سكس جماعي - صور مص زب - صور سكس قوية - صور نيك متحركة - سكس كلاب - حصان ينيك بنت - سكس حيوانات جديد - مقاطع نيك - صور سكس امهات  -صور سكس محارم - نيك متحرك - صور طيز ساخنه - صور سكس منقبات - صور سكس مشاهير - صور طيز - سكس فنانات العرب
    طلعت خالتي من الحمام وهي بتلمع من كتر الميه والهيجان لابسه العبايه ع اللحم وشعرها مبلول و ماسكه طرف العبايه ورجلها باينه لحد ركبتها وسمنتها المدوره عاوزه زب لوحدها يقطعها .. دخلت انا كمان استحميت وضربت عشره علي كلتها المبلول من اللي حصل ليها لحد ما لبنها ولبني بقو مع بعض علي الكلوت وكان نفسي يبقو مع بعض في كسها و غيرت وطلعت من الحمام وكلمت واحد صاحبي اخدت منه مؤخر للقذف عشان خالتي بايته معانا خصوصا ان خالتى سهير لما بتبات عندنا بتنام معايا فى سريرى استنيت الليل ييجى بفروغ صبر علشان الزق فيها زى الاتوبيس و احك لما انزل امى قالت لى يعنى ما اتاخرتش زى عادتك قلت لها مش قادر تعبان و هوب الليل جه و موعد النوم و امى جابت عباية نوم لخالتى تنام فيها دخلت عندى الغرفة و قفلت الباب على نفسها و غيرت و كانت لابسة العباية و تحتها الكلوت و الستيان دى عادتها مش اول مرة اشوفها كده عشان كدت ديما ابويا كان بيبقي هيجان عليها من نعومه العبايه اللي مخليه جسمها كانه ملط ..

    صور سكس جماعي - صور مص زب - صور سكس ساخنه - صور سكس hd - حصان ينيك طيز - سكس حيوان - صور سكس عائلي - صور طيز كبيرة - صور سكس روسي

    بس دى كانت اول مرة تثيرنى انا و زبى بقى صروخ ارض جو فى هدومى دخلنا ننام وبعد شويه ضحك وهزار وهي قاعده بزها باين من العبايه بعد ما قلعت الطرحه وتانيه رجل وفارده التانيه و رجلها لحد نص وراكها باين .. اتكلمنا شويه وبعدين سحبت الغطاء وكان خفيف جدا عشان الحر ولفت واديتني ضهرها وقالتعلى خير يا حبيبي قالتها بمحن وهيجان خلي زبي عاوز يقطعها شويه ونمت ولند ربع ساعه قعدت اقرب منها لحد ما طيزها بقت لازقة ف طيزى وهي زى الملبن قلت لنفسى اسيبها ربع ساعةكمان لما تنعس و عشان ما تصحاش وطول الربع ساعه لازق طيزي في طيزها وداخلين جوه بعض بعد شويه كمان انقلبت على ضهرى و وسندت ايدى علي طيزها وابتديت انزل شوية شوية لحد ما حسست علي طيزها وفقلت طيزها ووراكها تعب جدا ولفيت واديت لها و شى و لزقت زبى فى طيزها من فوق الهدوم و ظبطت نفسى ان زبى يبقى على خرم طيزها تمام و بدأت احك بالراحة لحد ما زبي وصل لخرم طيزها تاني زى الاتوبيس وابتديت احرك ايدي في كل حته وبراحه المس بزها وحلمتها والعب فيهم براحه وحسست علي رقبتها لحد ما لمست شفايفها بصوابعي النفس طالع منها نار بس عاجبني فضلت سايب ايدى عند وشها عشان احس بنفسها والمس شفايفها اللي عامله زى الكس من حلاوتها وابتديت احرك زبي تاني لاقيت نفسها بيزيد عرفت انها هيجانه اووي نزلت ايدى وابتديت ارفع العبايه من الجنب وانا بحسس بايدى . لحد مابقت طيزها ملط والكلوت بتاعها داخل جوه طيزها من كتر زق زبي .. خالتى حبيبتي فتحت رجليها شويه وهي نايمه علي جنبها وابتدى الكلوت يبقي جوه كسها والشفرات باينه طلعت زبي وبليته واول ما لمس طيزها نفسها علي اكتر وبدال ما انا اخاف اتشجعت اكتر عشان عارف انها ابتدت تهيج اوووي فضلت ماشي بزبي لحد ما وصلت لشفره كسها وقعدت افرش فيه وكسها غرق جدااا و هي عماله تتمحنن وتتحرك براحه حركات خبره بتاعت شرموطه عارفه بتعمل ايه لحد ما زبي دخل كسها وانا كان اقصي امنيه اجيب عليه من بره .. لما زبي دخل ابتدت تتحرك اكتر مع صوت محنه خفيف بقت هى اللي بتنيك زبي وفضلت تتناك من زبي وانا مش بتحرك لحد ما اترعشت ونزلت وكسها بقي مولع من السخونه وغرقان جدااا ... لاقيتها رجعت ولزاقت فيه جامد ومش بتتحرك خالص قعدت اتحرك براحه وادخل زبي واطلع وافرش كسها وخرم طيزها بزبي وهي كل اللي طالع منها نفس واهات محنه خفيفه تدل علي انها مبسوطه فضلت انيك بالشكل ده لحد ما جيت انزل روحت جايب علي فلقه طيزها وروحت مغطيها بالكلوت ونزلت العبايه وحطيت عليها الغطا من تاني ونمت جنبها و عملنا واحد تاني اجمد بردو وهي عامله نايمه احكيلكم عليه مره تانيه لو دى عجبتكم

    صور سكس جماعي - صور مص زب - صور سكس مصريه - صور نيك ساخن - صور سكس عائلي - سكس متحرك - صور سكس امهات - صور سكس طياز كبيرة - صور طياز قحاب - صور سكس فنانات - صور سكس منقبات - صور سكس محجبات

    « قصص سكس ساخنة newسكس مع اختة الفاتنة نيك محارم hd »