• سكس مع امة وصديقة ديوث محارم

     انا. كريم ٢٤سنه
    ماما. ليلي ٤٢ سنه
    استاذ معتز حوالي ٣٨سنه
    بابا منفصل ومتجوز وعايش في بلد تانيه
    عايش انا وماما في حياه سعيده و ماما موظفه
    ومن هنا نبدا المتعه انا من متابعين موقع الاباحيه وكنت بستغرب لما اشوف فليم عن واحد وأمه
    او حد عارف ان امه بتناك ويشارك مع اللي بينكها او اقراء قصه بس برغم كل ده كنت ببقاا مستمتع
    وانا بشوف الحاجات دي وفي يوم كنت راجع البيت متأخر وبعدين سمعت ماما بتقول اقفل الوقت
    فنا دخلت عليها وقلتها ازيك ياماما كنت بتكلمي مين يا لولو وانا مما آخذين علي بعض اوووي
    قلتلي مفيش وحده زملتي في الشغل قولتها ماشي مع اني سمعتها بتقول اقفل مش اقفلي
    بس مركزتش وقولت يمكن سمعت غلط وغيرات هدوم النوم وقولت انام بس قبل ما انام اشرب
    سيجاره في البلكونه وكانت البلكونه بتعتي جنب البلكونه بتاعت ماما وبعدين سمعتها بتتكلم تاني
    شكيت وقولت احاول اتسنط واعرف مين ده ولا دي اللي ماما بتكلمهم خرجت من الاوضه وانا بتسحب
    وبعدين فتح الباب وروحت علي ببها وقعت اسمع لقتها بتقوله وانت كمان وحشتني اوي ومحتاجك
    ضروري اتديق وزعلت وعرف انا ماما علي علاقه بحد بس مين مش عارف وبدأت اراق ماما من بعيد
    لقتها تاني يوم بعد الغده قالتي انا راحه عند وحده صحبتي ازورها قولتها ماشي قامت اخدت دش
    ودخلت الاوضه علشان تغير انا ببص من خرم الباب لقتها امت مطلعه شنطه لمحل للهدوم اللانچري
    لقيتها طلعت منه قميص نوم اسود مخرم وسنتين وكلوت فتله وشفت ماما ملط حاجه كده
    متوسطه الطلول
    فوق المتوسط في التخن
    عندها سوه حلو اوي
    بزازها مدورين ومرفعين لفوق وحملتها طوال
    وكساسها علي شكل حرف الڤي(V) وناعم وخالي من الشعر وشفراته طويله
    وطيزها مدوره ومرفوعه ومشدوده لفوق ونظيفه
    وضوفرها سكسي ورجليه احلي من القشطه
    وشعرها ناعم واسود
    وكانت عماله تحط كريم تحت باطه وبزازها وحوالي كسهاا
    ولبست الطقم وانا حسيت باحساس اول مره احسه زبي وقف وبدأت احس بيه بينقط عسل
    وبعدين خلصت وانا قعت في الصاله وقالتلي انها راحه نزلت مشيت ورها لحد مدخلت عماره
    وبعدين رجعت البيت قعدت حاوي ٣ ساعات وبعدين اجت قالتي ازيك ياحبي قلتلها ازيك يالولة
    شكلك مبسوطه قالتي اممم اوي قولتها ياريت كده علطول ودخلت الاوضه ولقيتها بتقلع طقم لنچري
    تاني بس بامبه عرف انها كانت بتتناك ايوه بتتناك وبعدين دخلت الحمام تاخذ درش جريت علي الاوضه
    ومسكت الكلوت بتاعته لقيه عليه بواقي لبن علي عسل كان سعتها زبي هينفجر وبعدين قولت
    انا هعرف مين اللي بينيك ماما ده روحت وقف أدام العماره بدري لقيت استاذ معتز زميل ماما خارج من
    العماره كنت بشوف في الشغل مع ماما واتعرف عليا قبل كده قولت انا لازم اجيبه البيت واتأكد
    فقولت لماما انا هطلع رحله ٣ ايام مع صحابي ورحت عند واحد صحبي وقلتلو انا هبات معه كام يوم
    علشان عندنا شغل في الشقه قالي تمام خذ راحتك وبدأت أقف قدام العماره اللي فيها بيتنا اول يوم مجاش تاني يوم
    لقيه جاي وقام طالع قعت حوال ساعه وبعدين طلعت وكان معايه المفتاح فتحت براحه اوي
    ودخلت اسحب لقيت

    سكس امهات - مقاطع سكس عراقي - سكس مخفي محارم - مقاطع سكساوي - سكس كس - تنزيل سكس حيوانات - نيك سكس جوهرة - افلام سكس ويب
    ماما نايمه علي ظهرها ومعتز نايم عليها وحطاط زبه في كسها
    وماما آآآآه آآآآه آآآآه مش قدره آآآآآه اوووف ااااااممممم
    احححح كمان نيك انا تعبانه يامعتز ومعتز يقولها بس كده خدي في كسك اهو
    وماما آآآآآآآآه اوووه آآه آآه وبعدين قام معتز وماما قعدت تقول امص لك قلها يالها
    وماما مسكت زب معتز كأنها مسكت حرامي أاااااامممممم اااا مممممم طعمه حلو اوي ااااااممممم
    وتلحس زبه من تحت لفوق وتمص اااا ممممم كل دا وانا زعلان و في نفس الوقت هنفجر وزبي ولع
    وبعدين اطريت اني اترحرك علشان يشوفوني او يحسو بيه وفعلا ماما شفتني وانا معدي هيا ومعتز
    وخرجت من البيت وفي آخر الليل روحت لقيتها بتقولي ايه بس ياحبيبي مالك انا عرفه انك زعلت
    من اللي انت شوفتوه بس انا عندي مشاعر وغريزه ولازم يطلعو وبعدين انا مش شرموطه هو معتز وبس
    وفضلت تقنع فيه انه. عادي وان انا كويس ان عرفت علشان تعيش براحتها ومعتز يبقاا معاه
    وزبي من كتر كلمها كان قايم وحسيت انه عادي
    وفضلت تقنعني لحد ما اقطنعت وقول عادي بقااا امت بيساني من خدي وقالتلي انا هظبطك
    بس مش قبل ما معتز يجي هنا وانت قاعد قولتها ماشي وفعلا تاني يوم اجي معتز وسلم عليا
    وماما قالتي كريم عدي ومش زعلان وهو فرح وقالي تمام وبعد كده قولتله انا هخرج
    وخرجت وقعدت حوالي ساعتين روحت لقيت هدوم معتز لسه موجوده عرفت انه لسه منزلش
    وبعدين سمعت ماما عماله تقول آهات آه آه آه آه يبص من خرم الباب لقيت معتز قاعد علي الكنبه
    وماما قاعده علي زبه وبزها ايه وقفه وجسمها عرقان الظهر انها اتفشخت ومعتز كان زبه حلو اووووي
    وبعدين ظرب عشره وانا واقف وشويه ومعتز خرج وسلم عليا ومشي لقيت ماما خرجه من الاوظه
    مالط وهيا بتضحكلي وراحت الحمام وبعدين ندهتلي روحت ووقف قاتلي خش لقتها نايمه البانيو
    وسألتني مالك قولتها عادي قالتي لو انت فعلا عادي تعال جنبي في البانيو قولتلها لا قالتي يبقا انت زعلان
    اومت قلعت هدوم ونزلت معاه في البانيو فضلت تلعبلي في زبي وتقولي انا مش قولتلك هظبطك
    وبعدين خرجنا روحنا الاوضه وبعدين ماما قاتي بتعرف ولا اعلمك لقيت زي بقاا عامل زي الحديد
    وقولها احاول وانا زبي ١٧ سم ومتوسط في العرض قالتي طيب هتبتدي بايه اقت زققها علي السرير وفتحت
    رجليه واقعة الحس في كساها أشد في شفراته بسناني
    وهيا : آآآآآآآآه آآآآآآآآه ااامممم كمان ياحبيبي نظف كس امك من اللي في وانا شغال لحس
    وهيا اااااووووووف آه آه آه ااحح اممم آآآآه دخل لسانك كمان آآآه
    وبعدين قعدت علي ركبها وبدأت تمصلي اااامم ااامممم زب حلو ااااااممممم وتبلعه لحد الاخر
    وبعدين مسكت راسه وقعدت ترضع بس حلو اوي الاحساس ده ااامممم اممممم اممممم وتمص في العسل
    اللي نازل منه وبعد كده نمت علي ظهري وهيا فوقي علي شكل الوضع 69 وهيا تمص وانا الحس
    قولتها كس زي العسل يابخت معتز امت ضحكه هههييي وانت معه وقت الحس لحد ماحسيت
    ان كسها بقاا زي الفل وبعدين فضلت علي ظهري وهيا فشخت وقامت قعده عليه تطنطط وتقول في
    آهااااات آه آه آه آه حطه كمان ياكيمو وانا اقولها يخربت كس الولو بلاعه وهيا هههيي وتطنطط
    وتقول ااامممم ااامممم ااامممم آهآ آهآ آهآ اوووف وبعدين قامت نامت علي بطنه فشخت وقلتتي
    اطلع ياله وطلعت وكسها وامت حطه بعنف آآآآآآآآآآآه كمان اووووف لسه عوزه اتناك اححح اه اه
    قلبتها عل ظهرها وفتحت رجليها وقعت احكه في كسها شويه وهيا اه اه اه امممم آهآهآ حطه بقاا
    قومت باعد ونزلت عليه بلسان الحس كسك ماما تقول اووووف خلاص مش قدره وانا شغال مش رادي اسيبه
    وبعدين قولتها لفي واعملي وضع الحصان قالتي ماشي جبت كريم حطيتو علي زبي وقلت اجرب في طيزها
    وبدأت احركه حولين خرمها قالتي انت هتعمل ايه قولتها في الخرم بقاا قالتي لا اسمعه انه بيوجع
    قولتها بس وجعه حلو اميت ماما فتحه طيزها باديه وبدأت احطه وحده وحده لحد مادخل وهيا في منتها
    السعاده وآهآ آهآ آهآ اووف كمان دا حلو اوي نيك الطيز ده وبعدين كانو قربو يجوه قولتها اعمل ايه
    قاتلي نزلهم في طيزي ونزتهم وااممم انت طلعت شقي كيفتني قولتها ولسه اقفي كده وافتحي رجليكي
    وقمت نازل تحت كسهااا وهاتك ياااه لحس لحد مترعشت ونزتهم عليا ههههههههههه
    ومن يوم انا بنيك ماما
    ومعتز بردوه
    وساعات احنا اللي أتنين مع بعض
    فعلا انها ماما تستاهل النيك لان أمره جميله وممتعه
    شكرا لحسن المتابعه
    انتظرو كل جديد

    سكس محارم - سكس حيواناتxnxxx - مقاطع نيك xnxn - فيديو سكس اخوات - نيك محارم مترجم - سكس امراة وحيوانات - مقاطع سكس خيول - افلام سكساوي - صور سكس الماني .

    « مقاطع سكس محارم اخت زوجتي طيزها كبيرةسكسي امهات زب ابنها كبير جدا ينيك امة الهايجة xnxxx »